Rabu, 18 November 2009

PRODUK BARU HPA TERKINI

Harga Pengguna:
Semenanjung Malaysia : RM 12.00
Sabah & Sarawak : RM 15.00

Harga Pengedar HPA:
Semenanjung Malaysia : RM 10.00
Sabah & Sarawak : RM 12.00

Nilai Mata (NM):2

Tulisan PU mengenai Cuka Nipah : Madu untuk Kencing Manis.

Madu boleh dijadikan ubat untuk kencing manis yang berkesan jika di campurkan dengan cuka asli seperti cuka kurma,cuka apel,cuka nipah dll. Dalam satu gelas sederhana masukan 1 sudu /senduk(ind) cuka dan 3 sudu madu bersama dengan air mineral.(1 :3) .jika keadaan gula masih tidak turun ,boleh menggunakan nisbah cuka dan madu 1 : 1 dan jika masih tidak ada perubahan naikan nisbah cuka iaitu 2: 1 .

Cuka dan madu merupakan kaedah perubatan Islam yang sangat berkesan untuk perawatan kencing manis. InsyaAllah.

Rheumatoid Arthritis
Sejenis penyakit Autoimun yang menyebabkan pembengkakan terutama pada jari-jari tangan dan kaki .Berlakunya keadan ini kerana tidak seimbang antara 4 unsur (tanah,air,api,angin) menyebabkan salah tafsir dalam sistem "kod" tubuh badan.

Cuka (cuka apel asli)adalah herba yang seimbang(tidak panas dan tidak sejuk) di minum 2 sudu besar pada tiap pagi dan dicampur dengan air kosong segelas(boleh di tambah madu).Selepas itu pengambilan 3 D dari produk HPA setiap hari 3 kali.

D Det - 1 x 3
D Deu - 3 x 3
D Karm - 3 x 3

Detox air dilakukan 1 minggu sekali .

Berbekam pada tiap-tiap bulan terutama pada 17 hb (elakan dari hari rabu) disamping itu banyakan mengambil sayuran hijau dan jangan mengambil daun kucai dan jenis kekacang.InsyaAllah.
Harga Pengguna:
Semenanjung Malaysia : RM 15.00
Sabah & Sarawak : RM

Harga Pengedar HPA:
Semenanjung Malaysia : RM 12.00
Sabah & Sarawak : RM

Nilai Mata (NM): 2

Berat: 500 gram

Ulasan Pengarah Urusan HPA tentang produk ini:

Gulai Itik

Pernahkah anda mencuba gulai/kari Itik yang baru dipasarkan dalam pasaran MLM HPA? Produk frozen ini dihasilkan dari penternakan itik di bukit Batu Hitam Cangloon Kedah. Harga satu pek 500gm ialah RM12.00 (harga ahli). HPA Farm menternak itik Nila sebagai satu lagi projek komersialnya dan akan di tinkan pada masa hadapan. InsyaAllah.

Saya rasa keenakan gulai itik Nila ini disebabkan kerana dagingnya yang dimasak dengan daun nangka terlebih dahulu. Proses penyediaan gulai itik ini mengikut kaedah tradisional orang Melayu di utara dan pernah menjadi santapan istimewa dalam acara-acara tertentu. Apapun kita kena berani mencuba dahulu untuk kita menghakimi sejauh mana kelazatan produk frozen ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan